Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: bantningsmetoder-och-preparat
Läst 5165 ggr
Thowas
0

viktnedgång med lymfflödemassage

Min mamma har precis utbildat sig i lymfflödemassage (hon har eget i stan), och hon ville göra en test på mig då lymfflöde massage sätter igång kroppen och kroppen gör sig lättare av med slaggprodukter i kroppen och du blir av med överflödigt vatten och fett.

jag var där den 13/3 och igår den 22/3. vi hade mätt mig under byst, midja, höft och lår. jag har ätit precis som vanligt, även svullat popcorn på kvällarna ibland. jag hade inte större förhoppningar om att jag hade minskat nåt därför.

men när vi mätte mig igår igen så hade jag minskat 4 cm under byst, 3 cm i midjan, 3 cm höft och 1 cm lår! På en vecka!   och som sagt så har jag bara ätit som vanligt, ingen diet eller nåt.

jag ska fortsätta gå en gång i veckan, så det ska bli spännande att se resultaten nästa vecka om jag skärper mig med maten och äter nyttigare.

[Lillfjanten]
0

men tappar man vikt i fett eller vätska? vad jag förstår så är sån massage bra mot svullnader, och överskott av vätska.

Thowas
0

jag är överviktig, och särskilt efter 2 graviditeter.  har provat en massa olika dieter men inget har funkat. jag har varken minskat i omfång eller vikt.  jag har läst många inlägg här om dom som står still i vikt trots att de både motionerar och äter rätt. då kan det vara pga att kroppen inte kan rensa ur alla slaggprodukter. man behöver få igång lymfsystemet.

jag har inte gått ner i vikt på den här veckan, men att minska så pass i omfång ändå på en vecka, det känns ju otroligt.

[Lillfjanten]
0

#2  man kan ju tappa vikt ändå, fast man inte bränt fett så att säga, men jag hoppas det går bra för dig denna gång :)