Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1348 ggr
[Lupse]
1

Nästan :D

Hallå! Just nu är jag så glad så jag vill skriva ner lite om det här. I slutet av februari bestämde jag mig för att gå ner i vikt då jag insåg att jag inte får plats i mina sommarkläder från sommaren 2011. Jag började långsamt med att träna 3 gånger i veckan och tog bort allt godis , chips och bakelser (men åt lite bakelser på helgerna då det var min största svaghet). Sedan fortsatte det mer intensivt, inte medvetet .. det var inte så att jag var hungrig och jag var faktiskt ganska pigg. I Början av april märkte jag att jag att det verkligen hade rört sig. Jag hade bara mätt midjan och vägt mig innan jag började. Idag bestämde jag mig för vägning och mätning då jag ville veta hur mycket jag har kvar till målet. Jag har ett måttmål - alltså ett midjemått, vikten bryr jag mig inte om.

Så jag ställde mig på vågen och blev så j*vla förvånad! Det stod 63 kg! Sedan mätte jag midjan och där så hade jag 75 cm, inte nöjd om jag få vara ärlig.

Men är ändå grymt nöjd!

Start vikt: 72 kg. Nuvarande: 63 kg

Startmått midja: 87 cm. Nuvarande 75 cm. Mål: 70 cm.

Så fort jag har nått min drömmidja så ska jag börja stabilisera mina matvanor då jag känner att jag redan nu äter för lite kalorier (:

Shalin
1

Oj jösses så fort det har gått för dig :O Var försiktig bara så det inte blir ohälsosamt. Det är ju inte bra att gå ner för fort i vikt menar jag. Men kan förstå om du vill komma i sommarkläderna :)

Bra jobbat föresten! :D

Fridaaaa
0

Kanonbra ju :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lupse]
0

#1 Tack! Ja, det har gått lite snabbt… tycker själv det men nu har det saktat ner (:

Fridaaaa
0

#3 Bra när det trappas av, inte bra när det går fort hela tiden eller länge :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.