Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: träning
Läst 1915 ggr
ClarasMamma
0

Nån som har gått sej smal?

Jag har börjat gå/powerwolka i vårat elljusspår hemma och tänkte satsa att försöka "gå" mej smal.. nån som har gjort det hur gick ni då? hade nått program ni gick efter eller bara körde ni på? hur ofta och hur länge? och hur mycke gick ner ner??? hoppas på lite hjälp :)

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Zadeira
0

Det är ju så att all ökad fysisk aktivitet gör skillnad (om man inte ökar matintaget också). Om du inte promenerat så mycket förut eller inte rör dig jätteaktivt i vardagen så kommer ett par promenader i veckan göra skillnad oavsett hur du lägger upp det. Hur du lägger upp det är inte det väsentliga, utan det som spelar roll är ju faktiskt de motionstillfällena som faktiskt blir av.

Känner du att det är lättast att följa ett förbestämt schema så finns det säkert färdiga på nätet, eller så lägger du upp ett själv utefter dina förutsättningar. Annars är det bara att snöra på sig skorna och promenera så som du känner för!

[theotoft]
1

Jag och min sambo har fått en hund och jag är ute och går med honom 2-3 timmar per dag och även minskat ner på maten, haft honom i 6veckor nu och har gått ner ca 6 kg. Bara 15kvar! :-) går inte efter något schema eller så utan mer efter hur pass pigg vovven är, ibland går vi i lite mer tempo och ibland mer "lunka fram" rundor. :-)