Vad har ni ätit idag?
Jag har lite brist på vad jag ska göra för något gott ikväll. Funderar lite på bönbiffar men vi får se. Så nu är jag nyfiken, vad har ni ätit idag ? Och om ni tyckte det var gott, får ni gärna slänga in en länk till erat recept eller skriva det här :)
Till frukost åt jag 2 mackor med leverpastej och drack 1 glas jucie.
Till middag ikväll ska vi ha viltsvinskotletter, sås och mos eller potatis :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Det lät gott det ni ska ha till middag :O Mums.. Har aldrig ätit vildsvin dock men älg och rådjur :)
#2 Det är svingott :) Älskar det. Får av morfar då kan känner jägare plus att han jagar själv (dock ej viltsvin) :)
Ja älg och råddjur är med gott. Hare med :=D
#3 Vilt har en liten annorlunda smak har jag märkt :O Vi åt älgbiffar för länge sedan hos mitt ex föräldrar och dom var så goda. ^^ Men här hemma i skåne hos min mamma äter vi aldrig sånt. Dom är väldigt anti..tyvärr.
#4 Beror lite på vilket vilt man tar. jag älskar vilt :)
och vad synd. För det är himla gott och kött är ju nyttigt med så:D
#5 Ja verkligen. Men min familj är lite…fina i kanten på det sättet. Eller ja, dom tror dom är det.
nä för mig blir det nog bönbiffar ikväll eller något ^^
Imorse åt jag en tallrik fil med banan och hallon :O Så gooott.
#6 Aha hehe okj :) Synd det.
Låter mumsigt ;)
Ja, jag har en crush på allt som har med hallon att göra. Sitter gärna rätt upp och ner och äter det. Till helgen ska jag unna mig lite morötter och dipp ^^ Vilket är helt underbart det också..mums.
#8 jag älskar hallon :)
#9 Mumma ;D halloncheesecake…*dregel* Men nej nej, försöker köra på ett nyttigt spår här ;D haha
#10 Mums säger inte så ;)
#11 haha :P Det blev inga bönbiffar för mig, därimot blev det biffar med morötter i istället ^^ Min syster tvärvägrade att äta bönbiffar så fick ge mig lite :P
7 ägg, ett äpple och en påse Polly! Hahaha!:D
#13 oj :P det där var många ägg xD Igår åt jag bara skit rent utsagt :P jag som ska vara nyttig. :P Nä men har varit på språng hela dagen och inte varit hemma så det har blivit massa skitätande rent ut sagt. Mc donalds -__-
idag så långt, 1 ägg och gröt med kanel! Den där pollypåsen dödade mitt sötsug;)
1 macka med leverpastej och ett litet glas o´boy unnade jag mig idag:)
1 tallrik yoghurt med flingor, en macka med philadelphia. 2 bitar marabou.
Efter träningen så blev det ytterligare en smörgås och 5 dl blåbärsmjölk.
Snart lunch! :)
ca 2liter vatten, banan, en kotlett med sås, 7 bitar godis och glass med grädde o maränger. Haha en typisk helg =)
Jag har har ätit chips till förrätt och ja, grillad kyckling, ananas, berniesås, pommes till middag . Ja, så nyttig var jag XD
Ätit en grovmacka med sill och någon sås på, mums!
Och sedan några smörgåsrån och 1 macka.
Inte direkt varit hungrig idag.
omelett, apelsin, köttfärs, kikärtor. Ikväll blir det kvarg:)
Frukost: Yoghurt, flingor med mjölk.
Lunch: Hemlagad räk och nudelwok.
Middag: Stekt kyckling med broccoli och italiensk tomat och chili sås.
Sedan ett äpple och en persika. Ska äta en skyr och 100 g jordgubbar när jag är tillbaka från gymmet. (:
Åh..jordgubbar :O Det vill jag också äta, men här kostar dom 50 kr litern förtillfället. Alldeles för dyrt :O
Idag har jag ätit ja..ni vill nog inte ens veta. Glass till frukost, mackor med phiadelfiaost (ursäkta stavningen) och nu tacogratäng. Är inne i en extremt dåligt svacka just nu :P
Idag har jag ätit 3 mackor, 4 fiskpinnar+mos och en mini liten glasspinne :)
Än så länge har det bara kommit ner kaffe i min mage :) Nyvaken…
Inte ätit ännu, men ska göra strax
Blir managryngröt eller macka, får se :)
Flingor med mjölk, yoghurt, en macka , halv cecarsallad, daim glass, kexchoklad, delikatboll, en 3 dl lättmjölk, ett paket mini oreo, ett paket gott och blandat, ett paket bago kex, ett kaket singoalla och en tuttifrutti.
Åt allt det under 2 h.. har nog blivit en hetsätare, som inte spyr. Och jag som lyckades gå ner 10 kg kommer säkert snart att gå upp igen :(
Olika frukter, en påse sallad (sån där färdig skuren :P).
Kompise och jag delade på en grillad kyckling, mer frukt, och sen en portion jättegod köttfärs (av gårdens nötdjur) med blomkål istället för pasta. Har inte receptet på köttfärsen då kompisen gjorde den, men det var champinjoner, grädde osv i den :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kan ju rekommendera Dagens trådarna på iFokus.
Finns för frukost, mellanmål, lunch, och middag.
Där kan man få toppenbra ideér
#29 det ska jag kolla in ;D
Idag blir det pizza..Jaja ;D jag överlever. På måndag är det nya tag. Denna veckan har varit knasig..
Har ätit : 3 knäckebröd , en mango!
Ingen bra dag:S McDonalds menmen, får skärpa mig sen ;)
200g kvarg, ett äpple. Nu väntar grillat till middag:)
Ätit fiskbullar i hummersås och pasta.
Denna helgen har varit upp & ner :/ Måste ta tag i detta nu känner jag!
2 ägg idag!Får bli proteinshake till lunch!
#34 Samma här, min helg har inte varit bra någonstans när det gäller maten. Igår åt jag ingenting på hela dagen, och i fredags tryckte jag i min chips och annat skit. Det blir inte riktigt bra :P
2-3dl iste
1 macka med leverpastej
2 smörgåsrån
#36 Nej blir ju inte det, så får skärpa mig nu ;) Men ibland måste man få unna sig något :)
Två smörgåsar med skinka och ett glas fun light saft :)
frukost:
ett halvt bröd , 2 stekta ägg OCH en knäckemacka med smör på
Frukost: Flingor med mjölk, en aktivia. Lunch: En sub på subway. Övrigt: 200 g jordgubbar och en calippo shot. På kvällen blire en macka. En helt okej dag (:
Kvällsmat: Flundra med mos :)