Hur ofta fotar du?
Ni som fotograferar era framsteg, hur ofta fotar ni era kroppar?
Tar ni kort vid vissa tillfällen, t.ex. samma dag varje månad, en gång i veckan eller något annat "fast" tillfälle, eller tar ni kort när ni bara känner att det nog hänt något och det kan bli roligt att se förändringen på bild?
Vore intressant att se hur ni tänker kring detta. 
Jag har tänkt att ta foton i mitten av var månad. Har inte hållt på så länge än. Borde väl ha tagit när jag började, men hade inte nån tanke på det då. Så det blev efter två veckor ungefär. Veckovis syns det nog inte mycket nog för att stå ut med att se mig själv i helfigur på bild. När jag väntade barn tog vi magbilder var vecka. Det gick inte att se så mycket från vecka till vecka, men kollar man varannan bild så syns det att det händer saker. Skulle tro det är samma sak nu. Var vecka är ingen större nytta, men varannan kan nog märkas mer.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
jag tar varje dag! :)
Jag fotar jämförelsebilder en gång i månaden som ska vara så lika som möjligt när det gäller ljus/vinkel osv. Sen så blir det även en drös mobilbilder lite oftare, men det är inte direkt några framstegs-bilder i den bemärkelsen.
Jag fotar, eller gjorde det, samma datum varje månad.
Jag tror det får bli en gång i månaden i stil med Emmas svar här för min del.