En ny start på livet..
om man tänker tillbaka på i början av året då det handlades godis varje dag och att sitta vid datorn 10 timmar isträck inte var några problem alls så känns det skämmande. Men det var min vardag, dag ut och dag in. Sedan fick jag äntligen struktur på vardagen då jag började praktisera.
8 månader senare sitter jag hemma och har gått ner 15 kg och jag kan inte än fatta hur detta gick till. genom att enbart börja arbeta och röra på mig i arbetet så rasade kilorna av. Det var först för ca två veckor sedan jag började röra på mig och har på dessa två veckor gått ner 3 kg. I början av året flåsade jag som jag vet inte vad och var tvungen att stanna 10-15 gånger på en promenad för det ömmade i vaderna. idag kan jag gå hela vägen fram och tillbaka utan att stanna en enda gång och jag går snabbare än vissa andra.
Jag orkar idag springa och gör det mer än gärna, jag joggade till och med ett par steg självmant för någon vecka sedan vilket jag vägrade göra tidigare.
Från att gå från 110 kg i januari 2012 till 95 kg i slutet av augusti 2012 är ett stort steg för mig. Nu hoppas jag och ska kämpa som en galning för att 15 kg ska bort till detta året. jag har bara börjat mitt nya liv.
Jag är idag 19 år och jag hoppas att jag ska väga högst 80 på min 20 års dag som är den 30 december.
Med detta sagt ska jag nu ut och gå för att när jag kommer hem släpa in roddmaskinen och köra ett pass. NU KÖR VI!! Förhoppningarna är även att den förbaskade ångesten far iväg och aldrig mer kommer tillbaka!
Heja, heja! Bra jobbat! :D
Härligt! Kämpa på det fixar du med den kämparglöden! =)
Heja säger jag med. Kämpa på.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *