Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettifokus-och-sajtinformation
Läst 1004 ggr
Karmatarerskanise
2

Ny sajtvärd

Jag har nu tagit över efter Ylva-Li som Sajtvärd och har ändrat lite i "Om sajten". Ni är välkommna att läsa där. Ylva-Li stannar som Medarbetare.

Inga större förändringar än de som står i den texten kommer att ske vad jag vet just nu :)

Läs gärna också våra regler :)

Ylva-Li
1

Kyss Är så glad att du tar över! Kommer bli toppen!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Karmatarerskanise
0

Och jag är glad att du stannar som medis Skrattande

Marshmello
1

Bra med uppdatering av texten!
Men, jag undrar bara, hur ska man definera undervikt? Är det BMI som gäller, eller hur ska man veta om en person strävar mot undervikt?

Fridaaaa
1

Härligt tycker jag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
3

#4 Ja, jag tänker ha BMI som riktlinje. Så är det personer som satsar på undervikt långt bort från normalvikt enligt BMI kommer jag agera.

Zadeira
5

Hera, jag tycker det är bra att du, och alla vi som är medlemmar här såklart, inte stödjer ohälsosam viktminskning och mål som uppenbart är undervikt. Det finns redan tillräckligt många sidor där det uppmuntras och ges råd för hur man blir "så smal som möjligt" och det är ju faktiskt inte vad viktminskning egentligen ska handla om.

Tanken med denna sajten är ju att motivera, stödja, hjälpa, ventilera, ge och ta emot råd och diskutera hälsosam viktminskning som i sin tur ska leda till en hälsosam livsstil!

Karmatarerskanise
0

Precis Zadeira :)

[Emma--]
1

Tycker det låter superbra :)

Karmatarerskanise
2

Har gjort nya regler också. Läs gärna dom.