Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträningskompisar-sökes
Läst 2210 ggr
[Älskamig]
0

Träningskompis online!

Jag söker en träningskompis via datorn. Som man kan prata med. Jag är 15 år, men behöver komma i form lite. Har aldrig riktigt rört mig, men tror att det kan vara nyttigt att småbörja!
Tycker det är tråkigt att gå.. Jogga orkar jag inte.. Cykla är för tungt. Var dum nog som köpte en damcykel istället för en träningscykel. ;/ Backarna här i Norge är REJÄLA! Inte så som de i Sverige.

Men nu skulle det vara kul att ha en träningskompis på datorn som man kan prata med. Ingen som bara ska skryta om sitt gymarbete hela tiden. Utan jag är mer ute efter någon som kan berätta om sina uterunder m.m..

Att träna med sin mamma känns lite halvt lockande.. Obestämd Brorsan vill inte vara med och träna med mig, han skyller på att jag har dålig kondis. Ha ha! Det tar jag med en nypa salt. Flört

Så, finns det någon hurtig människa som är nyfiken, så bara hör av er! PM:a gärna mig, släng gärna iväg emailadress till MSN också. Glad

Karmatarerskanise
0

Prova sök här inne, för det finns många trådar där folk söker "träningskompisar" genom nätet.

dummamage
0

you can talk to me! är 16 och tänkte börja träna igen nu, ska gå ner .. vad kan det va? 8 kg

[bamsen]
0

Hej! Jag är också på, är 18 going on 19 och ska ta mig i kragen för att fixa kondis och hälsan :) jag skickar pm :)

[shuffle]
0

Tänkte bara säga att du har PM ;)