Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1051 ggr
Pelle Långlös
2

Känner mig duktig

Jag och min KP skulle ut och äta idag och jag hade tänkt att köpa mig en efterrätt men jag kunde faktiskt stå emot den där chokladkakan som de hade i cafét.

Gick och handla min veckomat och var fortfarande sugen på choklad och tänkte att en liten gör väl inte så mycket men jag stod emot där med.

Nu sitter jag här hemma och är stolt över mig som inte köpte dessa onyttigheter. Skrattande

Har ni också varit duktiga idag?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[twtw]
1

jag är alltid duktig

Karmatarerskanise
0

Bra jobbat :) Det blir lättare för var gång man står emot suget!

jagga-ewe
1

Bra jobbat!

Jag stod emot glasstårtan som jobbet bjöd på och fikat som sexorna bakat till föräldramötet på skolan. Har hittat en dröm-outfit jag vill ha till julfesten på jobbet, använder den som motivation.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Pelle Långlös
1

Tack. :-) Vad duktig du är jagga-ewe.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Emma--]
1

Va bra :)
Av dom gånger jag gått in i affären så har jag inte fått med mig något onyttigt. Inte den där drickan, godispåsen eller chokladen som alldeles för ofta hamnade i korgen tidigare.

Goseflir
2

Står emot det mesta, har ett talesätt i huvudet på mig själv.

"Vill du ha den godsaken du suktat efter i en timme eller vill du ha den drömkropp du suktat efter i åratal"

Den meningen yttrar jag varje gång dom bjuder på nånting på jobbet ;) Ibland har jag proteinbars med mig på jobbet också och familjen runt omkring mig brukar se till att handla en bar om jag ska komma över på fika t.ex :)

http://gosmagen.wordpress.com

Pelle Långlös
1

Vad duktiga ni är. En applåd till oss alla. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *