Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1689 ggr
Karmatarerskanise
0

Du som nått din målvikt

Jag har en fråga till er som nått em målvikt, till er som haft minst 10kg övervikt.

Var ni nöjda då ni nådde er målvikt? Eller fick ni mersmak och satte ett nytt mål?

TjockaBerta
0

Lite sugen var jag allt på att fortsätta och tänkte mig tre kilo till men så blev det inte utan jag stannade på målvikten och nu börjar det dra iväg uppåt igen. Men jag har hållit vikten i mer än ett år i alla fall.

>>>Malum domesticum<<<

Karmatarerskanise
0

#1 Okey, ett år är ju jättebra! Vad är det som gjort att du börjat öka igen? Ändringar i vardagen? Eller ditt mående?

Jag är snart i mål, men känner att jag lika gärna kan ta några kilon till, för det skulle inte skada. Och jag är oerhört rädd för att gå upp igen..

TjockaBerta
0

Dagen går bra men sen blir jag lite sugen att äta något innan jag går och lägger mig.

>>>Malum domesticum<<<

Karmatarerskanise
3

Nu har jag snart hållt vikten ett helt år. Känns super eftersom det inte varit så jobbigt!

[Emma--]
0

Duktigt :)

[Liinda]
0

Jag blev nöjd men ändå inte fick mersmak. Så har satt upp nya mål för att hela tiden ha något att sträva mot, nu är det att tappa några kilo till och sen bygga muskler på det.

reggaestina
0

Jag hade ingen speciell målvikt jag ville uppnå. Mer att jag ville komma i jeansen i tumstorlek 27. Och när jag kunde ha dem blev jag nöjd ja. Blev 12 kg minus

Zadeira
0

När jag nådde min målvikt var jag inte nöjd, utan bestämde mig för att fortsätta obegränsat neråt. Nu är jag 7 kilo under min ursprungliga målvikt, har fastnat i ätstörningar och jobbar för att återfå ett normalt förhållningssätt till mat, vikt och kroppsuppfattning.