Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 3329 ggr
minicat
0

Levt på mackor

Har levt på endast mackor till frukost, lunch och middag i några månader nu. Men imorgon kommer jag påbörja ett nyttigare liv. Har handlat nyttigare mat som jag då kommer äta.

Känner att min hy har blivit sämre när jag har ätit så dåligt och att kroppen känns slö. Så det känns bra att påbörja ett hälsosammare liv. :)

Karmatarerskanise
0

Låter bra att du tagit steget och bestämt dig för att bli hälsosammare :) Det kommer gå bra!

minicat
0

#1 Tack, det hoppas jag, att det går bra :)

Liss
0

Det gjorde jag också en längre tid, för några år sedan. Mackor är tyvärr som godis för mig. Det finns inget bättre än nybakade tekakor, i stället för godis! ^^

Och självklart mår man dåligt både kroppsligt och själsligt. Det innehåller ju inget av värde egentligen. Åtminstone inte i vitt bröd.

Det är bra att du har bestämt dig och vill ta tag i det i alla fall. Jag håller tummar på att det går bra. Allting kommer bli så mycket bättre, med en bättre kost.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Fridaaaa
0

Jag har med haft sån period när jag levt mycket på t.ec mackor osv, sånt som inte är bra att äta mycket av.

Bra jobbat :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pelle Långlös
0

Så brukar jag också hamna i. Men jag försöker ändå handla fullkornsbröd när jag får såna perioder.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

minicat
0

Den här dagen gick inte så jätte bra. Men jag ska ta nya tag, imorgon ska bli en bra dag. Jag kanske har för höga mål, jag vet inte.

Har haft en ätstörningsperiod förra året och då förbjöd jag mig att äta vissa saker, ex mackor. Men jag måste vara noga nu att jag inte förbjuder mig själv några saker, men ändå kan äta hälsosamt och må bättre. Jag kan ju inte leva på mackor hur länge som helst, då kommer ju tänderna snart ramla ut. Flört