Shakes, ketos, LC
Hej!
Jag är i ketos med hjälp av shakes. Från många sett en dum idé, från min sida endast dyr idé. Behöver ingen uppläxning i att man går upp igen efteråt, tack :)
Imorgon har jag gått en vecka, jag funderar då på att äta en vecka något mellanting till LC/LCHF. Och fortfarande hålla mig i ketos, inte gunga fram och tillbaka.
Jag har såpass mycket att gå ner att jag behöver försöka hålla upp motivationen så därför skulle jag vilja köra såhär varannan vecka dels för att under veckan jag äter fästa mina nya vanor och veckan jag shakar slappna av mer och inte blir så instirrad på det här med viktminskning för det hamnar lätt på hjärnan och så är det en motivation att se att det går neråt. Såvida jag är i ketos hela tiden borde det väl inte ha någon betydelse eller?
Och ja, det vore kanske bäst att äta hela tiden och lära sig de nya vanorna men såhär vill jag göra, jag känner mig själv och det här är ett sett jag tror skulle fungera för mig, fungarar det bra för kroppen också?
VArför vill du vara i ketos hela tiden?

För att jag tror jag mår bäst av det och för att slippa biverkningar som kan bli när man går in i ketos hela tiden. Sen borde väl det ge bäst resultat tänkte jag i och med att jag då är fettdriven hela tiden :) Rätta mig gärna om jag har fel någon!

Ingen behöver bry sig om att svara på det här längre då det är oaktuellt. Men någon som vet om man kan radera sina gamla trådar?
Nej, du kan inte radera trådar eller inlägg som du skriver. MEn jag kan låsa tråden åt dig.