Piller?
Hej! Jag har nyss börjat att försöka gå ner i vikt. Mitt mål är att gå ner ca. 10 kg. Äter regelbundet i mindre portioner och gymmar tre dagar i veckan. Men det känns lite som att jag behöver en liten spark i baken. Därför har jag dänkt att skaffa in lite bantningspiller. Har snubblat över lite olika annonser som tex. Acai berry thin och nuvoryn. Är det bra piller? Finns det någon idé att skaffa in dem? Eller finns det bättre piller man kan köpa?
Vill gärna ha kommentarer med tipps om piller. Gärna inga kritiska till piller, jag vet att inte pillerna gör så att du går ner i vikt men jag vill försöka att ta piller som kan sparka mig lite (:
Vad är det som du vill att pillrerna ska göra lite mer exakt? Vad menar du med att "Sparka dig lite"?
Om du ska ta piller så ta inga bantningspiller utan börja med vanliga kosttillskott istället. Det är större sannorlikhet att de har någon främjande effekt för din viktnedgång. Plus att piller som marknadsförs som "bantningspiller" ofta innehåller en massa läskiga potentiellt farliga tillsatser.
Mina förslag är att ta omega3, multivitamin och krom (för sötsuget). För piggheten och förbränningen fungerar kaffe och starka kryddor bra. Dricker du inte det så finns koffeinpiller. Sen om du vill minska hungern så har allevo ett fiber-piller som sväller i magen.
Jag gick in i Life-butiken och sade i stort sett samma sak som dig igår, att jag håller på med lite viktminskning, gymmar 3-4 dagar i veckan samt rider varje dag. Sade att det stannat upp lite, och undrade vad man ska ta/göra om man vill få en liten skjuts på vägen?
Hade läst om t ex 30-days men hon tog fram något som heter Bio-T från hyllan. Tog första pillret imorse så vi får se hur det går!
Har du hittat det du sökt ännu? Kanske kan jag rekommendera det snart :)
Söker fortfarande efter piller. Går knappt ner något mer längre :/
Jag letar också efter något som "sparkar igång" och förstår dig helt.
Jag har tänkt köpa Alli (som finns på apoteket) eller afrikansk mango extrakt och metaburn :)

Testa Kyänis hälsotriangel! Innehåller alla vitaminer, mineraler och antioxidanter som kroppen behöver. Detta leder till; Ge kroppen det kroppen behöver och kroppen gör det kroppen ska!
Jag vill köpa stackers, har hört att de är bra

Det enda jag tyvärr lärt mig om piller är att det sitter några smarta människor någonstans som tjänar multum med pengar på att vi tjockisar mår dåligt.
Jag har provat det mesta i bantnings-produkts-väg dvs pulver, Soppor, bars och piller samt diverse tokiga dieter.
Jag har till och med använt de där ökända "helsingörspillerna" - jag var en av de många feta svenskar som vallfärdade till läkaren i Helsingör som skrev ut pillren enligt "löpande-band" -principen.
Jag vet att du ville ha ett annat svar men tyvärr tror jag det är kört med piller som ska fixa vikten - hade det varit så enkelt hade det inte funnits några tjockisar.