Må inte dåligt över det!
Bra skrivet :) Jag har med bristningar, på låren.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har också bristningar lite överallt efter storviktuppgång. Tyvärr finns de kvar även efter nedgången ;)
Just därför är det bra o ha en sån här motivering :)
#3 Ja kanonbra bild :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har bristningar efter att jag var så överviktig, och nu när jag gått ner 52 kilo även lös och slapp hud som nog aldrig kommer dra tillbaka sig helt. Kommer med andra ord aldrig få en slät och vältonad kropp hur mycket jag än tränar. Utöver dessa bristningarna och huden så har jag skurit mig en del och de ärren kommer aldrig heller försvinna helt.
Alla såna skavanker är det som min pojkvän gillar mest på min kropp, för han säger att det helt enkelt visar att jag har levt, att jag tagit mig genom svårigheter och att jag är människa. Det är så jag försöker se det också när jag försöker acceptera allt det där "fula".
Jag har bristningar på rumpan, låren och brösten fast jag aldrig har varit överviktig. De bleknar och blir ganska obetydliga så inte mycket att bry sig om sist och slutligen. Det är bara värst då de är nya och röda.

Underbar bild!! :)
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
Underbar bild! Min grundsjukdom gör att huden lättare brister och det ihop med väldigt kraftig övervikt har gjort mig mer eller mindre randig, har bristningar över hela kroppen. Har också en hel del operationsärr och den bilden i #0 ska jag spara att ha och titta på när jag känner mig deppig över hur min kropp ser ut!
Med vänliga hälsningar
Chess
Va skönt att det är så många som tycker om den!! Hoppas verkligen att detta ger er en självförtroende boost! =)
Jag visste väl att jag var en tiger 
#10 Haha bra!