nuvoryn
hej! Behöver gå ner runt 10 kg och har läst lite om nuvoryn. Tyckte det lät som ett ganska bra medel men är inte helt säker.. har någon av er erfarenhet av detta medel?

Såg en annons och blev också nyfiken. Hoppas du får svar!
Hoppas jag också (: Men har sökt på internationella sidor och forum och det sägs att det är ett väldigt bra medel så ska nog köpa två burkar (:
Hej.
Jag sökte runt lite och hittade denhär tråden:
http://www.complaintsboard.com/complaints/nuvoryn-nathan039s-naturals-c449804.html
Personerna verkar ha lite olika åsikter om produkten men det fick iaf mig att tänka till en extra gång kring om det är värt att beställa eller inte….
vet ni om att all reklam om bantningspiller, med bilder på tjejer före och efter är bluff och båg? det är företag som köper upp sådana bilder för att användas just till sån reklam, och bilderna ni ser kan vara upp till 50 år gamla….

@Lupse,
Hej, hur gick det med beställningen, och isåfall funkade det på dig?
Vill oxå prova (äter LCHF idag) för att få plats i mina kläder lite fortare.
MVH Sia
Beställde aldrig några piller. Gick ner 10 kg och två klädstorlekar på att bara äta nyttigt och röra på mig. Både billigare och bättre för kroppen (:
#6 Vad kul att läsa
Sånt gillar vi!
Ja, jag behövde bara växa upp för att inse det. Inga genvägar är bra eller funkar i längden. Jag rekommenderar ingen att ta piller som just nuvoryn, bättre att anstränga sig, man känner sig så stolt och glad efter att man lyckas (:

Bra jobbat!!! Hittade fler sidor från andra länder där många provat och det funkade för en tjej av ja massor som provat så jag håller mig nog till LCHF för vikten OCH hälsans skull. Som du säger inga genvägar. Ha det gott
Googlade "Nuvoryn bluff" och fick upp massa träffar på sidor där ilskan människor spyr galla över produkten. Så se upp med den.