Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1189 ggr
askembla
0

HJÄLP!!!

Har under en tid kört på cambridgekuren och det funkar ju huuuur bra som helst =) dock har jag en magisk gräns vid en specifik vikt. När jag närmar mig den tappar jag alltid fokus. SÅ nu har jag syndat och misskött mig i snart två veckor :( Jag behöver hitta tillbaka kraften att orka komma under denna vikt, Jag tror nämligen att bara jag kommer under kommer resten att gå som en dans.. Någon annan som har haft liknande psykiska hinder för jag tror nämligen att det är en liten psykisk spärr jag har, och tagit sig förbi?? Tips mottages väldigt gärna =)

Liss
4

Ja, det är ju antagligen att du inställt dig själv på - att den vikten duger. Eller att den vikten är nog. Det enda du kan göra egentligen är att komma över det invanda beteendet, vilket du enbart kan göra själv. Antingen genom att kämpa igenom det ögonblicket med all vilja, eller att försöka ta in ett annat beteende.

Sluta väg dig kanske? När du närmar dig, så försök strunta i vågen. Intala dig att du behöver fortsätta för dig själv och ditt välmående. Det är bara att kämpa.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Precis som liss säger måste du själv ta dig förbi genom stålvilja

AnastasiaK
1

Gå in på kolhydrater i fokus. Där hittar du det stöd du behöver. Du behöver INTE gå på kurer för att gå ner i vikt. Du kan äta dig mätt och tappa vikt och framför allt må bra. Lycka till

Denna kommentar har tagits bort.
Karmatarerskanise
1

#3 Det handlar knappast om diet eller inte, här handlar det ju om en magisk gräns vid en speciell vikt. Den gränsen lär finnas oavsett vilken mat man äter.