Lyckat än så länge!
Jag började min viktnedgång för 12 dagar sen. Eller egentligen i mars, då började jag och en kompis gå promenader två dagar i veckan. Det håller inte alltid men vi försöker i alla fall! Men i måndags tog jag tag i matbiten. Då varnade ni mig för att jag åt för lite, och så fort jag började rökna insåg jag att ni hade rätt. Nu äter jag hyfsat mycket, ca 4 gånger om dagen. Men ingen pasta, potatis, bröd osv. Inte heller något socker, vilket jag annars åt varje dag i stort sett. Jag äter efterätt/fredagsfika. Tror jag ska kämpa med att det blir 2 dagar i veckan bara. Kan äta liite pasta eller liknande också på helgerna, bara för att det är så gott. Idag till exempel lyxar jag till det: kvällsmat består av tomatsoppa, kallrökt lax och ett lchf-bröd med smör och ost. Såååå gott när man inte äter det annars!
Och vilket skillnad! Jag mår SÅ mycket bättre! Jag är piggare hela dagarna, sover oftast bättre på natten och tycker mig redan se skillnad. Vågen sa imorse 66,8. 69 visade den för 12 dagar sen. Med ett kilo i veckan kan jag inte köpa nyårsklänning nu, det får vänta till mellandagarna ;)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Härligt. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Vad ör ditt mål? Hur lång är du? Är nig smart att vänta med klädköp :)
Jag har inte direkt något mål viktmässigt. Vill mest bli lite snyggare över mag-området ;) Tappa lite fett, bygga lite muskler. Jag är 170 lång.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus