Världens onyttigaste dag :P
Vilken dag jag haft. Min son fyller år i veckan så vi har firat idag, med kakor och chokladmoussetårta. Kände mig så onyttig att jag stack till gymmet efteråt och tränade i 2,5 timmar. Tyvärr var klockan så mycket efter det att middagen blev en kycklingrulle och till det ett glas vin…. Och nu sitter jag med ett glas cola.
Faktiskt inte så jätteilla ändå då mina kalorier inte är förbrukade. 1200+ 700 från träning och hundpromenader.
Men jag mår lite illa. 
Nya friska tag i morgon!
Kram
haha sånt som händer, men det brukar i slutändan inte göra något ändå! Och du var ju duktig som tränade! Bara på med nya tag! Heja! :)
Jag har också en svullardag idag men ingen träning.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Svullat idag oxo. Käkade pizza på pizzeria, så jag har ingen aning om vad den vägde. Men det va en helt suverän kebabpizza med banan och massor cayennepeppar. Het sås tog jag oxo. Drog gränsen där dock, drack vatten till och skippade colan. Nån måtta på dumheterna får det vara. =)
Anledningen? Tja, tre timmar på äventyrsbadet/badhuset. 2000m simmade. Hoppat över lunchen. Hela familjen var utsvultna efter badet, så pizzerian var faktiskt enda utvägen. Borde kanske tagit en sallad, men jag längtade verkligen efter en pizza nu. Märker dock att det är svårt att hålla vettig balans på energikällorna när man låter sig äta mer än 8-900 kcal per dag. Fett och/eller kolhydrater rusar gärna iväg.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Har det svårt nu med praktik på förskola. De äter mackor jämt, och till lunch finns knappt några grönsaker. Finns det är det överkokta och gärna blandningar som inte smakar något alls. Urk! Så idag har jag ätit några småkakor. Och när jag hade ätit middag var det så synd om mig (eventuellt förkylning på G, halsen strejkar) så då blev det lite choklad (fast lite liite, fanns bara 4 små rutor kvar) och sen lite keso med sylt. Försökte få sambon att köpa mer choklad men han kom hem med en apelsin. Sen skalade han den åt mig och ställde fram klyftorna. Tack tack tack!!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Gillar sambons ide´ Apelsin äter jag alldeles för sällan och det är ju så gott.