Det går inte så bra hemma
När jag är hemma från sjukhuset så går det inte bra alls med maten. Klarar inte av att äta och äter bara lite. Lagar knappt någon mat heller. Gör jag det så stoppa jag allt i frysen igen utan att äta. Hur skall jag komma över detta? På sjukhuset går det rätt så bra men varför inte hemma?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Du behöver kanske ansöka om hjälp, att en person kommer hemtill dig och hjälper till och ser till att du äter.
Jag funderade faktiskt på det men vet inte riktigt hur jag skall göra med det.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Prata med vården om det, för du verkar ju ha kontakt med den.
Pratade med min kp nyss och han skrattade bara åt mig. Tog mig inte på allvar. Det har han aldrig gjort. Tror inte ens han vet hur det är att vara ätstörd. Känns som om jag inte får någon hjälp och bara vill fara hem.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Pelle, visst har du lite övervikt? Kan förstå att folk inte tar en på allvar då, och visst det är fel! Men, kan du inte försöka tänka att du går ner i vikt om du äter nyttigt, typ en stor sallad med räkor, något ägg och avokado. Din kropp kommer må bra, du går ner i vikt och får i dig vitaminer som gör att du inte tappar hår, din hy blir finare och din mage kommer att fungera normalt! Jag vet inte riktigt hur du har det i dina tankar.
Det är så jag känner. Att jag är överviktig och inte blir tagen på allvar då. :-( Jag är dålig med grönsaker och skaldjur.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *