Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 1927 ggr
Vovvie94
0

Nystart och tips!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För två dagar sen började jag (för andra gången) ett träningsschema och matschema som ska få mig att gå ner minst 15 kilo! har en dröm vikt på just nu 63 och ligger nu på 77 så 15 vore ganska lagom Flört

Hittade en kanal på youtube som hade 600 träningsvideos… BodyRock.tv!

kolla in deras hemsida oxå ni som vill träna gratis och smidigt hemma!

Kollade mig i spegeln innan, och efter bara två dagar med ett 15-20 minuters pass på kvällen ser jag skillnad! lite synd dock att jag hade en bortskämmar dag idag med choklad..^^ men men, bara lägga till ett klipp och köra på!Flört

bra instruktörer och jättebra genomgångar, och de har sååå bra alternativ för nybörjare som inte orkar med!

http://www.youtube.com/watch?v=EE4ItYpx-j0

http://www.bodyrock.tv/

kolla in dem på facebook!

[Devya]
0

Jag vill ju inte vara en stor buzzkill nu…Men jag har svårt att tro att man redan efter två dagar ser en skillnad. Det brukar tyvärr ofta handla om inbillning. Jag säger inte det för att vara elak men det är sådant jag själv har upptäckt. Då jag känner mig väldigt hälsosam och riktigt i form efter flera träningspass så inbillar jag mig själv att det har redan börjat ge resultat. Slutar jag vara aktiv för en dag märker jag snabbt att det inte riktigt så det var egentligen. Det tar nog lite längre tid av att vara aktiv innan man kan märka den där skillnaden.

Annars ska jag definitivt kolla in sidan. Ska börja dra igång med lite mera träning då jag åker iväg utomlands nästa år. Jag har sedan slutet av juli joggat varannan dag vilket har även gett resultat då det gäller magen. Vill dock få tydliga resultat då det kommer till magen så jag ska kolla in sådant som jag kan kombinera med joggandet.

Vovvie94
0

#1 jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt i början, ingen tror mig men jag gick ner 12 kilo på två veckor genom att simma några dagar i veckan och sluta med godis, så för min del ser jag faktiskt skillnad, eftersom jag höll igång innan är kroppen inne i förbränning och jag nu äter sånt som håller igång förbränningen. så det är inte helt omöjligt att jag redan nu ser skillnad men det är bara jag Glad

kolla definitivt in sidan! toppen bra träningstips och så enkla saker man kan göra hemma på golvet!

[Devya]
0

#2 Så med andra ord klarar du lätt att gå ner 15 kg på 2-3 veckor? Förlåt men det låter lite väl otroligt i mina öron och inte minst väldigt ohälsosamt.

Men om det är så att det fungerar för dig så kör på. Kom tillbaka om ett par veckor och visa upp resultatet. Skulle ju vara fiffigt om du tog före och efter bilder! Låter helt otroligt att du kan gå ner så pass mycket i vikt och lite bevis skulle ju vara intressant att få se för oss som eventuellt tvivlar.: )

Vovvie94
0

#3 dumt nog har jag inte tagit bilder… men jag kollar vikten HELA tiden och kollar med mått, så det kan jag lägga upp om några veckor Skrattande

[Devya]
3

Ta både före och efter bilder så har du ju bevis:) Skadar ju aldrig. :)

Zondell
0

Jag har gått ned 15 kg på 5,5 månader. Känns hälsosamt och bra. Min blogg http://zondell.bloggspace.se/

Karmatarerskanise
1

Att du skulle se någon skillnad på kroppen efter 2 korta träningspass är ganska otroligt, för det tar längre tid än så för förändring att ske.

Det som kan ha hänt om du har ändrat kosten samtidigt är att du förlorat vatten, och det kan jag kanske tro på att du kan se.

Bra med tips på hemmaträning. Och jag tycker också du ska köra på före och efter foton, det har varit bra för mig när vilja tryter lite :)

Chieko
0

Bra tips! Syns bara att det är svårt att hitta bland videorna… Vill träna mest mage. Och så hade det varit bra om de var upplagda lite som ett pass, så att man körde tillsammans med dem. Men man kan inte få allt ;)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus