Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1263 ggr
[[liden]]
0

ner 0,9 kilo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Tänk att det går så smidigt nästan ingen ansträngning alls. Nu är jag övertygad om att jag håller på att utveckla ett delmål. Mem vill jag ha det. Jag har faktiskt ingen strategi får målvikt e.ler delmål. Jo alltså jag har en idealvikt men hur jag ska ta mig dit eller vilken tidsåeriod som gäller nar jag ingen aningom, det ärf nog så egentligen att jag litar så fullständigt på min känsla att jag inte behöver vare sig vara utan eller skaffa mig, delmål eller tidsperspektiv. Va, tänk att det kanske ärresan dit och sedan spinnoffefekten med idealviktsstadiet som är grejen egentligen. Inte att hålla på och gnälla för att man har eller inte har grejat det ena eller andra. Å,kej. Det äRresan dit somär viktig. jag sa ju att juldagen var starten, då säger vi. Detdå. Juldagen. Rätt gott fixat å uträttat viktminskni gen. Njuter segerns sötma över de första dagarna. Var uppe på drygt 110, å kom sedan ner en del, senaste dagen harjag gått ner 0,9kilo så idag väger jag just 108,5 kilo. Vad gjorde jag på juldagendå. Inte den blekaste. Jo det är klart. Jag påbörjademitt. Viktminskningsrace. Fast jag behöver inte tjata omdetjag tar väl dagen som de. Kom er. Hej!

Pelle Långlös
0

Grattis till viktminskningen. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[[liden]]
0

Hejsan svejsan! ja just det ja, tack så mycket, tack för omtanken.