Hur? Bli smal snabbt?
Hej, jag är inte riktigt nöjd med min kropp o de gäller då magen, jag kan väll inte säga att jag är tjock, utan helt normal, har en liten mage som jag inte gillar och vill få en platt mage, vad ska jag göra för på bästa sätt få en platt mage? Vill helst få bort den så fort som möjligt, hur ska jag träna och vad ska jag äta?
Alla tjejer har en lite mage då vi har lite fler organ imagen som inte männen har. Tänker främst på livmodern. Den tar lite plats och de övriga organen måste få plats så det blir en liten utbuktning.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
1# ursäkta nu men hur gör alla tjejer med helt platt mage då ? tagit bort alla organ ?
Alltså, när jag kollar ner ser det ut som att det putar ut lite för att jag kan spana in allt liksom, men när jag står framför spegeln är jag smal som en pinne och det buktar t.o.m inåt när man jämför mot revbenen…
Men det är sant som Ylva skriver, alla har lite utbuktning, det blir inte HELT platt för någon. Alla har lite form även i plattheten :)
Nu är det så att de flesta kvinnor har fettsamlingar vid mage, rumpa och lår. Det tillhör de kvinnliga formerna. Är man redan smal så är det ganska svårt att bli av med det lilla putet, som ju faktiskt inte r farligt.
Vi är alla olika, men en del saker har många gemensamt. Liten putmage tilhör dessa saker :)
Tycker ingen riktigt svarade på din fråga..
Gör olika magövningar? Sök på internet finns ju miljontals :) Sen hur du ska äta? Ja jag vet inte riktigt.. Det kan inte vara så att du inte tål något som gör att din mage blir känslig och lite uppblåst? För jag har en kompis som har samma problem som är smal, men magen vill inte riktigt ge med sig. Så hon har gått och kollat upp det hos läkaren :)
You are the writer of your own life.
Ok, tänkte olika övningar man kan göra, är styrketräning bra? då jag börjat styrketräna nu och hoppas på resultat
+ att jag åker skidor ca 20 km 3-4 gånger i veckan, 2 gånger i veckan på gymmet.
Jag tror att styrkeövningar vore bra, sök på typ slimma kroppen eller nått och se vad det kommer upp för övningar :)
You are the writer of your own life.
#7: Ok :)
Eftersom du inte verkar vara överviktig utan vill forma kroppen så knske du kan kika in på träning.ifokus.
Situps är den bästa och enklaste övningen för att träna magmusklerna.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else