vilket är bäst?
Vilket är bäst om man vill gå ner i vikt, äta vegetarisk mat eller
"ovegetarisk, alltså mat med kött o produkter från djur?
Det beror ju på vem du frågar. ;-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag kör modifast nu för att få en kick start, sedan kommer jag träna regelbundet på gym och bara äta kött o grönsaker, ägg, keso, kesella osv :P Så jag skulle inte klara mig på att äta vegetariskt :)
Men i det stora hela för att gå ner i vikt så gället det ju att förbränna mer än vad man äter :)
Någon som bantat på vegetarisk mat o fått bra resultat eller är mat med produkter från djur bättre, de är de jag vill veta, har börjat träna mer på gymmet och lyfter vikter, vill få ett resultat om ca 3-4 månader med platt mage och mer tränade överarmar…
Vilken mat ska man helst skippa när man bantar?
#4 all form av socker och mjöl-mat!
Håller med #5.
I övrigt vet jag inte vilket som är "bäst" gällande vegetarikt eller inte. Är ju inte vegetarian själv, så jag kan inte jämföra.
Håller också med #5 till 100%.
#5: Ok då ska jag börja skippa det ,tack!
Jag vet int heller vilket skulle vara den bästa,men tänker här lite,att vara vegetarian betyder väl int,att man ska gå ner i vikt.
Äta veketariskt är väl helt ok…nån tid eller vissa dagar.Jag tycker,att dom ofta ser ut som vilken som helst människa

Men skadar väll int,att man äter lite mer grönsaker osv…man kan väl variera o ta som sakt sån dag då o då o äta som veketarian.
o sen jag tycker som #5 o #6
DU får prova dig fram vilken "metod"som passar just till DIG!
Lycka till!