One heat, någon som testat?
Är det någon som vet om dom här tabletterna hjälper? Och jag vill inte höra att det inte finns några genvägar o blablabla.. Utan jag äter JÄTTEnyttigt och tränar när jag känner för det.
Så jag vill veta om det är någon som testat eller äter dom här nu? Och hur fungerade det för dig? Kände du någon skillnad?
You are the writer of your own life.
Vad innehåller dom?
Underligt att det inte står på sidan som du länkar till.
Orkidé extract dendrobium 250 mg
Koffein 150 mg
Grönt te extrakt 150 mg
Garcinia extract 100 mg
Svartpeppar extrakt 3 mg
Lär bli hyper och svettas en del men tror inte det fungerar.
#1 Om man valde en av sorterna på bilden fanns det en ynkligt lite ruta med innehållsförteckning att trycka upp. 
Tror första inrediensen är gurkmeja. Innehåller ju inget revolutionerande, men vill man kasta pengar i sjön så. Gick att hitta recensioner på google.
Tror inte man kastar pengarna i sjön, samma som att jag tycker att man kastar pengarna i sjön på alla jävla pulverdieter för man går upp allt när man slutat med dom. Men jag googlade lite på dom och det finns mycket mera positivt än negativt så det blir att köra på dom!
Jag anser att både pulver och piller är att kasta pengar i sjön. Just piller mer eftersom de i princip aldrig har någon verkan på viktnedgången. Pulver har och alla går inte upp i vikt igen om de verkligen ändrar sina vanor som man ju ska.
Kör på. Men går du ner i vikt beror det snarare på det du äter bortsett från pillerna.
för övrigt undanber jag svordommar.
Jag ville veta de som hade testat dom och inte dom som har massa tankar kring det som aldrig någonsin testat. Jag frågade dom, det andra skrev jag att jag inte ville höra, bara om de som testat dom säger så så visst, men inte de som inte har någon erfarenhet.
Tack!
Jag har erfarenhet av många liknande produkter, från innan då jag försökte med allt. Så jag anser nog att mitt svar borde vara lika välkommet.
Till slut slutade jag försöka med genvägar och gick ned genom att äta bra och träna.