Äntligen tränat igen!
Måste bara berätta hur glad jag är idag. Efter att ha legat med världens förkylning i 12 dagar var jag äntligen på gymmet igen idag. Och dra på trissor så hade jag inte tappat allt för mycket av min styrka, vilket jag var rädd för. Tror det hjälpt att jag har hållit igång med promenader, tvunget pga hunden och att jag har ätit ordentligt.
Men gud så skönt det var att få träna igen, längtar till söndag då jag har tid att köra nästa pass. 
Åh vad härligt! :D
Nice! Jag kommer ihåg på den gamla goda tiden då jag tränade varje dag. Man blir liksom beroende efter ett tag. När man av någon anledning inte kunde träna, t ex pga sjukdom, blev man otroligt rastlös. I alla fall hände det mig. Nu är det länge sedan jag tränade på den nivån, men… förhoppningsvis kommerjag snart igång igen. Man mår ju så bra av att träna lite då och då.
Usch för en ofrivillig avbrott. Skönt attdu är på banan igen. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag gjorde samma sak i går, fast efter mer än en månads uppehåll (vinter ger mig alltid halsont som inte vill ge med sig, men nu är det vår i Skåne ;)). Riktigt skön träningsvärk i dag, snart ska jag iväg på en löprunda också. Pepp! :)
Tack för alla positiva ord, ger mig ännu mer energi inför nästa pass.