Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1094 ggr
Snurpan83
2013-01-23 17:59
0

GI

Jag kör Gi och har gjort i 3 veckor nu.

Första veckan-fas 1 (inga kolhydrater eller socker) jag gick ner 1 kg i vikt och då hade jag ändå inte börjat träna än.

Andra veckan-fas 1. Började träna- 3 gånger i veckan. Raskgå, cykla, situps, rygglyft och lyfta vikter. Sen ser jag att jag gått UPP 2 kilo?!?

Jag måste va den enda som går upp i vikt som kör GI och tränar. Jag kan väl knappast efter bara 3 träningspass gått upp 2 kilo i muskler?!!

Motivationen är på botten just nu :(

Ary
2013-01-23 18:10
0

När man tar ut sina muskler samlar de på sig vattenvikt. Vet inte exakt hur mycket, men det har en gräns och går sedan bort efter några dagar utan träning.

Vad äter man i fas 1? Den enda risken med träning är att man blir så hungrig av det att man äter mycket mer, kanske mer än man tränar bort i kcal. Registrerar du på dumbbell.se eller någon annan sida?

Tycker absolut inte du ska hänga läpp än. Innan den tiden på månaden kan man samla på sig ett par kilo vätska tex. Ge det lite tid så ska du se att du går ner.

Snurpan83
2013-01-23 18:14
0

Man äter egentligen allt utom kolhydrater och sötsaker. Mkt kött, fisk, kyckling, grönsaker. Börjat dricka proteinsmoothie också. Men äter inte mer än jag brukar.

Jag skriver bara upp allt själv jag äter. Alla sidor tar så mkt betalt..

Tack för dina ord!

Ary
2013-01-23 18:29
0

Nix dumbbell.se är gratis och man kan skriva upp hur mycket man tränar etc.

Om du inte äter mer tippar jag på vatten, det där varierar som sagt periodvis också.

Kom bara ihåg att du behöver minst en vilodag i veckan.

Lycka till.

Snurpan83
2013-01-23 19:53
0

TACK, ska kolla in det :)