Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 1288 ggr
[melodier]
1

Stegräknare

Jag är så nöjd med att jag valde att köpta en stegräknare!

Jag har gått mer än 10.000 steg varje dag (ca 6 km) i fyra veckor och gått ner ett kilo i veckan. Jag har ett bmi på 21.5 så jag är ganska normalviktig.

Det har varit oerhört lätt och jag har verkligen inte snålat med maten, dock med godsaker så klart.

Ville bara tipsa er alla att investera i en stegräknare och börja promenera med rask takt! :)

MLilja
0

Vilken stegräknare har du? Verkar den stämma?

Och grattis!

Maria Lilja - http://MLilja.webblogg.se - Det mörker du ser gör att stjärnorna märks lite mer

Fridaaaa
0

Jag har laddat ner en stegräknar-app, fungerar ganska bra :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Siggebus
0

Jag köpte först en utan skyddslock och skulle ha den på jobb (mycket rörligt jobb) men när två timmar var kvar av arbetstiden så råkade jag eller möjligen något av mina klädesplagg trycka till reset-knappen så den nollställdes! Grr Skrikandes

Nu har jag en med skyddlock som funkar jättebra.

Märket är OMRON och den räknar bara steg - ganska enkel och billig.

komet
0

Vi har haft stegräknartävling på jobbet. Jag tyckte då att det var ganska tråkigt men jag kanske ska ge det en chans till. Har lånat ut min stegräknare för tillfället och inte fått tillbaka den…..grrrrr En god anledning att hämta tillbaka den

[melodier]
0

Jag har en sporttech fitness som jag tycker är bra med en del funktioner och individuella inställningar och framför allt billig!

Den ända nackdelen är ju dock som siggebus skrev att jag också har råkat resetat den flera gånger på jobbet.