Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 5370 ggr
[hannamarie]
0

Detox tabletter?

Jag har tänkt köra igång med en detox kur nu nästa vecka och tänkte köra med tablettform då det känns enklast för mig. Skulle därför vilja ha era tips på vilka som fungerar bäst? Vilka tabletter borde jag köra med för att få bästa resultat?

Jag har tidigare testat 30 days men fick ingen direkt effekt på det så tipsa gärna om någdra andra, och inte i dryckform utan tabletter.

Allamej
3

Du kan inte detoxa på tabletter… finns sådana som hävdar detta men det är så mycket skit tillsatt. Och vad skulle du göra? Bara ta några tabletter per dag?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[hannamarie]
0

Nej jag har ju lagt om min kost o träning med….. det är mer som en push i rätt riktning

Karmatarerskanise
1

Jag tror inte på att några tabletter rensar kroppen.
Tror man rensar med på att äta mat lagad från grunden med rena produkter,

komet
0

Jag tror inte heller på tabletter tyvärr

Allamej
0

Se dokumentären "Fat, sick and nearly dead" och efter den så kommer detox inte att vara något du vill ta piller för.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[hannamarie]
0

Ska kolla på den.. men finns det nåt annat ni kan tipsa om då som funkar bra? Och snabbt?

Fridaaaa
0

#6 Man ska inte hasta viktnedgång.
Ta det i lugnt, bra tempo, äta rätt och träna rätt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

#6 vad är det som ska gå snabbt?
Bäst är att som jag skrev äta rena produkter, undvika alkohol, cigaretter och andra droger. Basta så svettas du ut skit och rör på dig :)

emelie__88
0

Tror heller inte på tabletter tyvärr och den tråkiga sanningen är ett faktum: att man aldrig ska förhasta viktnedgång. Vill man ha en bestående vikt tror jag man vinner mer på att skynda långsamt. Det tar ca 2 år för kroppen att ställa in sig på en ny vikt och vänja sig :D Kämpa på! Det kommer gå bra, fast det tar lite längre tid!

Mvh Emelie