Nu är det nog!
Idag skulle jag prova byxor och fick inte på mig dom så nu har jag fått nog! Nu måste jag sluta trycka i mig chips och godis.
Jag har äntligen fått ett underbart jobb och en fin lägenhet så jag kan inte längre skylla på det. Men det är orken som brister. När jag är trött har jag inget motstånd alls och det är då jag behöver pepp.
Just nu har jag inga pengar alls men jag tänkte att det kanske finns bra gratis pepping?
Vad jag behöver är nog mental träning för att stå fast vid mitt beslut och pepp. Någon som har nått tips? Jag har alltid ätit för att dämpa känslor och för att få "belöning". Men efter mår jag bara dåligt.
Tack på förhand!
Kolla på google eller tmblr på snygga kroppar, så som du vill se ut. Själv kör jag ibland på det, ibland kollar jag på passande citat för att hålla motivationen uppe. Har även skrivit ut två av dem och satt upp på ytterdörren så jag ser dem flera gånger varje dag. Dessa två är:
1. Just do it. Because it may suck not to be able to eat your favorite food as much as you used to, but it sucks even more to be stuck in a body you hate.
2. I hated every minute of training, but I said, dont quit. Suffer now, so that you can live the rest of your life as a champion.
Ut och prommenera när du blir sugen på något onyttigt, eller gör några situps och liknande. Sug går över om man väntar ut det.
Tack för tipsen :) Första dagen har gått väldigt bra.