Har du hållt ditt nyårslöfte?
Tillhör du en av dom som avgett ett nyårslöfte till dig själv att gå ner i vikt och ändra dina vanor?
Har du hållt det? Gått utanför ramarna lite?
Själv lovade jag mig ingenting. Men det råkade bli så att jag tog tag i det precis nu efter nyår, och jag har skött mig fläckfritt. Känns bra och jag är verkligen på G nu.
Jag har hållt det jag lovade mig själv (äta nyttigare, ingen pomme på en månad och bara lite godis på helgerna, börja träna), och hittills gått ner 6,2 kg. :)
Har sedan många år bara ett nyårslöfte, -Att aldrig avge några nyårslöften. Så det håller jag. 
Jag säger som Miko, men det är ju en motsägelse i sig självt. Genom att ge det som nyårslöfte så bryter jag det direkt. Så jag har helt slutat med det där. Ett årsskifte är bara ett månadsskifte som egentligen bara är att en dag blir en ny. Ska man hårddra det så är det ju första dagen på det kommande året varje dag…
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Jag lovade att ta tag i träningen igen men har varit sjuk sen nyår så det har inte blivit så extremt :( men nu är jag snart på gång igen!
Jag har aldrig haft ett nyårslöfte, men har det i år. Det är att må bra genom att röra på mig, träna och äta bra och gott.
Att må bra är mitt främsta mål därför att 2012 var ett skitår för mig och jag mådde mycket dåligt på många olika sätt. Sen vill jag även gå ner i vikt och hoppas att det blir en följd av att jag har ett annat sätt att leva.
För första gången någonsom avlade jag ett nyårslöfte. Att gå ned i vikt.
Har hållt det hittills och tänker fortsätta göra det!
Kom inte på något bra löfte så det blev inget i år. Fast egentligen så brukar jag inte ge nyårslöften för jag kan aldrig hålla dom. Haha.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hitentills har det gått bra =) Ätit nyttigt. blev lite godis förra helgen men jag har ändå gått på minus på vågen =) Har 11,3kg kvar till sommaren =) Bara bort med fettet och bygga muskler =) Är ganska mycket muskler som ska dit haha
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Jag gjorde inga löften eller mål det här året. Tyckte att det var onödigt då jag ändå tog itu med min hälsa förra året på sommaren och tänker bara fortsätta i samma takt. :)
Har inte heller något löfte att hålla iår utan gjorde som #10 sa, tog tag i hälsan under 2012 :D
Jag gav som nyårslöfte att fortsätta det jag började hösten 2012, dvs att gå ner. Tyvärr har det inte gått så bra nu. Har ätit ganska mycket och onyttigt men tränat på Friskis och svettis 4 gånger senaste två veckorna. Nu åker jag bort en vecka och tänker att det blir full fart när jag kommer hem igen!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Jag påbörjade också mitt "nya liv" i höstas. Mitt nyårslöfte är att fortsätta i samma stil och prioritera mig själv mer. Har lyckats fint med det hitintills.
Hur går det för era nyårslöften? Det är väl nu dom flesta brukar falla av ;), så håll uuuut.
Här går det mycket bra! Enda dagen jag har avgått ifrån det jag har lovat var på min födelsedag, då åt jag en bit tårta. Annars har jag hållt mig till det jag ska. :)
Och, jag skulle ju inte äta någon pomme under hela januari (eftersom jag tidigare ätit pomme ca 5 dagar i veckan och varit helt galet beroende av det) - det klarade jag av! Och nu har jag testat att äta pomme, men näe… det är faktiskt inte så gott. Så nu är det ingenting jag vill ha. :) Känns heeelt underbart :D
Har gått ner ca 9,3 kg nu. :)
Inga löften här :P
Bara mål över hela året :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Säger som #1 avger inga löften men de råkade bli så att jag började träna efter nyåret ^^
Nu har jag dock skadat knät så har haft problem att gå dom senaste 2 veckorna så ingen träning.
Jag hade inget nyårslöfte, 28 januari blev istället första dagen på mitt nya liv. Känns som ett nytt år.
Det var verkligen rätt tid nu, antar att jag inte hade nått helt fram till den punkten på nyår. Men nu har det gått tre veckor och två dagar och inte ett enda snedsteg. Är så sjukt stolt.
Säger också samma som #1! 😃