Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 1995 ggr
gaabriellaaa
0

smal på 5 dagar?

Jag vet att detta kan låta fåfängt, men då får det vara så. På fredag ska vi åka och simma med skolan och precis som alla tjejer jag har fått lite "kroppskris". 
Vad kan jag göra för att gå ner i vikt tills dess, eller åtminstone se smalare ut? Om det ens är möjligt att göra något. Kanske skippa frukosten så man inte ser så uppblåst ut haha?
 Men alla tips mottages tacksamt :)

[Tassy]
4

Nej du, att hoppa över måltider är det dummaste du kan göra. På 5 dagar hinner du tyvärr inte göra något synbart heller.

Ät ordentligt, sov tillräckligt och motionera. I det långa loppet får du det resultat du vill ha, men du måste ha tålamod. Om du börjar nu så hinner du säkert till sommaren och badstranden.

Skippa godis, chips, läsk och annat skräp.

gaabriellaaa
0

#1 jo det gör jag redan 🙂

äter inte sötsaker alls och inte heller vittmjöl/pasta/ris/potatis. Dricker inte heller läsk och äter mycket proteinprodukter. Jag tänkte bara om man kunde på något sätt (ohälsosamt hade inte gjort något, för det hade ju bara varit så under denna vecka..) gå ner i väldigt rask fart. Men då kanske det är ganska lönlöst då 😮

Menade bara att jag skulle hoppa över frukosten samma dag som simningen är så man inte ser så uppblåst ut :)

[Tassy]
2

Nej ta hand om kroppen, du har bara en :)

[TheMiko]
0

Kör plankan varje dag 30-60 sek. Det hjälper ganska snabbt och stramar upp kroppskorsetten. 

Sök på plankan på google så får du upp massor av bilder 😉

Fridaaaa
3

Va dig själv. Man ska inte hasta viktnedgång :)
Är inte viktigt att vara smal :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.