Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 2549 ggr
idaeriksson1
0

Nedgång storlek/kg

Hej!

Jag har gått ner ganska mycket i vikt (antar jag :O), från storlek 40-42 och 32 i jeansstorlek till 36 och storlek 28 på jeans. Jag är 173-175cm lång nånting.
Men jag äger ingen våg.
Folk brukar fråga: meeen hur mycket har du gått ner??
Och jag har ingen aning :)

Så min fråga är: Ni som tappat ungefär samma i storlek - hur mycket i vikt har det varit?
Jag har faktiskt ingen aning om man talar 3 eller 15 kilo, så knäpp kroppsuppfattning får man ju!

Pelle Långlös
0

Din första mening är ganska luddig. Du har gått ner till storlek 40-42, i vad är min fråga. Sen skriver du stl 32 i jeans till stl 36, det är ingen viktminskning utan en ökning men sen skriver du även 28 i jeans.

Står som ett stort frågetecken här.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

idaeriksson1
0

Det står att jag gått ner från storlek 40-42 i tröjor och även byxor då med de storlekarna, samt att jag hade 32 i jeans.

Nu har jag 36 på tröjor och andra byxor, samt 28 på jeans.

Ary
0

Jag har hört att 5 kg är en storlek om man började som relativt normalviktig. Då skulle du ha gått ner 10-15 kg. Men det är grovt höftat eller snarare gissat.

36 är en väldigt liten storlek på någon som är 175 så jag skulle nog se till att inte gå ner mer…..

idaeriksson1
0

Jag ska se om jag hittar en bild. Men för smal är jag verkligen inte. ser helt normal ut!

10 kg kanske låter rimligt. Borde nog va nåt sånt!

[Classsic]
0

Jag är 175 cm lång, gick upp till så mycket som 92 kg och var då strl 42-44, och 32-33 i jeans. Gick ner till 64 kg (alltså 28 kg) och låg på strl  36 och strl 25-26 i jeans.

Fridaaaa
0

#2 Du menar tum då? Med 32 och 28 där i byxor? 🙂 Annars kan man ta det som storlek, och då blir det en ökning, var så #1 menade 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.