Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 11266 ggr
MidnightLight
98

Acai Berry Thin

Hej är det någon av er som prövat Acai Berry Thin?

I såna fall hur funkade dom på er?

Ingela Andersson
4

Jag ska börja imorgon Måndag så det ska bli spennande att se vad som händer! Har du hållit på ett tag eller….

Karmatarerskanise
0

Vad är nu detta för något? "Bantningspiller"?

Ingela Andersson
0

Ja det kan man väl säja.Det är kapslar som man tar som ska hjälpa kroppen att förbränna fettdepåerna snabbare samt ge en energi så man ska orka mera, men det ersätter inte maten utan man måste ändå tänka på vad man äter och röra på sej. Dom innehåller viaminer och stora mängder antioxidanter. så det är ett kompliment till bra kost som jag har fattat det. Jag påbörjade detta idag Måndag så jag har inga resultat att komma med ännu ! Skrattande

Karmatarerskanise
0

Googlade och det verkade inte innehålla något farligt vad jag kunde se. Vilket ju är bra. Men jag tror inte heller de hjälper viktminskningen. Koffeinet i dom kan däremot göra en piggare kanske, så man orkar mer.

MidnightLight
0

Hej jag är på dag 13 nu, jag har blivit mycket piggare och gått ner 4kg helt utan någon träning och har inte ändrat min matvanor något, det kan ha blivit en pizza och lite fika här och där….

Så jag tycker dom fungerat bra och tränar man och äter "rätt" så fungerar dom säkert ännu bättre!

[Mova]
0

Åh jag vill också prova dom! :) Vart köpte ni era och vad kostade dom och hur mycket inehåller en burk? :)

MidnightLight
0

Hej tror jag betalade 375kr för en burk den räcker i en månad. Sök på acai berry thin på google så kommer du till sidan man kan beställa. Jag kollade igen igår det var 6,5kg på 13dagar!

Ingela Andersson
2

Vad kul att höra för mej som nyss börjat. Jag har bestämt mej för att även dra in på bröd,pasta och potatis för att kunna stabilisera mitt blodsocker. Jag tar så himla många enheter med insulin nu, som i sej är fett bindande. Hoppas på resultat.

MidnightLight
0

#8 Lycka till! Jag tycker dom verkligen är super!

[Dominik]
0

OMG! Såg nyss en störig reklam av acai berry thin på facebook…tänkte inte trycka på den…men! går aldrig in på reklamer men nu gjorde jag det o misstänker att jag kan förändra mitt liv. Har en chans att vara smal, köpa super tajta jeans osv osv!!!

Tänker köpa det i början av januari, så att jag hinner gå ner i vikt till skolavslutningen! men undrar massa saker!

• hur mycket kan man gå ner i vikt om man äter acai berry rör på dig 1 timme varje dag, äter inte godis, käkar bara nyttigt mat?
  • kommer jag gå ner i vikt 20 kg under 2-3 månader ?
  • vart kan man köpa/beställa pillerna?
  • måste man betala med paypal ?

måste gå ner i vikt, jag e desperat!!!!

Karmatarerskanise
2

#10 Du ska inte tro för mycket på reklam!
Man måste förändra sina vanor för att livet ska förändras.

[Dominik]
0

#11 Jag vet, men jag läste om det på nätet, o det verkar fungera!

Karmatarerskanise
6

#12 Bara för att det står på nätet betyder det inte att det är sant.
Hade det funnits mirakelpiller som inte är farliga hade läkarna gett dom till överviktiga, men så är inte fallet. Vissa ingredienser sägs kunna hjälpa till vid viktminskning. Kanske gör dom det, men man kan inte sitta hemma käka pizza och äta piller och tro att det kommer hända något.

Mirakel finns inte, utan det handlar om en själv. Vi måste göra aktiva val för att förändra våra liv.

Man måste vara lite kritisk när man läser, inte svälja allt med hull och hår bara för att man vill att det ska vara sant. Sanningen är den att det krävs arbete från en själv vid viktminskning. Det är inte alltid lätt att göra en viktminsknings resa, att förändra våra liv, men det GÅR! Bara vi ger oss tusan på att klara det.

Du skrev att du misstänker att du kan förändra ditt liv. JA DET KAN DU! Börja imorgon! Sätt upp små mål. Börja förändringens resa imorgon. Det behövs inga piller för det. 375kr per månad är ju ingen liten summa heller.

Jag har gått ner mycket i vikt utan några piller. Kan jag, kan du.

[Dominik]
0

Ja, det är sant. Men jag tänker motionera, och ta hjälp av dessa underbara pilleer :) (ska starta ny tråd lite senare/imorgon)

BMEXX
2

http://www.tv3play.se/play/4662/viaterosstilldods_sasong1_avsnitt4?autostart=true

Va försiktig bara… bantningspiller är sällan så underbara.

// Pabblo

Karmatarerskanise
2

#14 Skrämmande faktiskt att du kallar några piller för underbara, utan att du ens har egen erfarenhet av dom. Du borde tänka om.

Royzzy
0

Har nån mer som har använt denna produkten? kan man lita på sidan å beställa den eller?!

Fridaaaa
0

#10 Tro inte på all reklem eller vad som står på nätet. Mycket brukar inte stämma.
Sedan, att gå ner 20 kr på 2-3 månader är verkligen inte bra för kroppen!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lupse]
0

Det står att pillren nästan bara innehåller te, koffein och acai bären.. man kan nog köpa det billigare för sig.

Jag själv drömmer om att gå ner 5 kg.. men jag kör på LCHF med lite träning och hoppas det fungerar :D

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
LoAEmma
0

Acaibär är supernyttiga!
Men bantningspiller…nä fy tusan! 
Och köp inte via nån annons på fb!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus