grönt kaffe & grönt te
någon mer som provat det för långvarig viktreducering?
provar nu sedan ngr veckor ett kosttillskott med extrakt av detta. Det verkar faktiskt som det gör ngn nytta. byxorna är numer förstora o har minskat 2.5 cm runt midjan.
Grönt te vet jag vad det är, men grönt kaffe? Vad är detta?
#1 till frukost nån grov macka o grape/apelsin juice Till lunch beroende på om jag är själv hemma. Då blir det nån soppa med knäckebröd. Är ungarna hemma äter jag middag som vanligt.
På kvällen beror det på om jag ska jobba natt eller inte. Ska jag jobba äter jag stadig lagad mat annars typ som frukost.
på natten nån macka el yogurt el nyponsoppa. beroende på hur kallt det är i byggnaden. Och så frukt.
#2 har heller aldrig hört om grönt kaffe innan och vet ff inte. tänkte att ngn här visste. Det är tabletter jag tar 1/dag till måltid.
de verkar ju funka.
jag gillar ju inte detta bantande eller dessa pulverdrycker eftersom jag pga mediciner o sjukdom måste äta. Sen har jag haft för många galna arb kamrater omkring mig som gjort mig tokig av deras bantande som de inte behöver.
Grönt kaffe bordevara orostade kaffebönor… oheligt om ni frågar mig :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 Allamej
Det ÄR orostade kaffebönor.
Har googlat på det när jag hörde om det första gången.
Gröna kaffebönor har jag bara hört talas om i samband med bantningsprodukter.
Hur får man tag på det och hur tar man in det? Dricker? Kapslar/tabletter?
Vad är det för skillnad jämfört med "vanligt" kaffe?