Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettoff-topic
Läst 1271 ggr
Kingforth
0

- 20kg!

Nu j*vlar ska jag gå ner 20kg, jag började min resa för 2 år sedan från 74kg. Jag bantade och svalt ner mig till 62kg på 2 år (mycket upp och ner i vikt). Nu har jag gått upp 6kg ifrån 62 och väger ca 68kg. Det SUGER! Jag var och köpte 2st glas burkar och en massa dekorations stenar, la ner 200st i ena burken. Varje morgon får jag lägga över ett antal stenar till den andra burken, beroende på hur mycket jag har gått ner. Jag har gått ner 0.5 än så länge, så 5 stenar! (om jag går upp så läggs dem tillbaka i burk 1) 195stenar kvar, det är ganska mycket men det känns mer motiverande att få lägga över någon sten varje dag än eventuellt varje vecka. Iallafall, denna tråden är för mig och min viktresa, jag kommer lägga upp bilder på resultat, framgången m.m, och ja.. All skit jag trycker i mig. Jag är sån att om jag försöker banta i smyg, så blir det i smyg! Då finns det ingenting som hindrar mig ifrån att äta något gött hit och dit, nu när jag gör det offentligt så känns det lite tuffare, pinsamt, om jag skulle trycka i mig något onödigt eller spendera hela dagen i soffan. xD

Kingforth
0

Längd: 165cm

Vikt: 67.5kg

Kroppsfett: okänt

Mat & Godis: 1 snickers, lite chips, glass, 1 french hot dog. Är propp mätt nu, men ska jag äta något mer så blir det en sallad..

Motion: 1.5 timmes promenad,eventuellt en jogging runda ikv.(postar bild på runkeeper isf)

Zureel
0

Glasburks grejen låter intressant det kan nog vara en bra visuell påminnelse utan att vara för påträngande.