Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 963 ggr
Mix
2

Följ min viktresa

Hallå! Nu har jag verkligen tröttnat på min kropp.. Och känner att jag vill ändra på den och för en gångskull vara nöjd över den! Så då tänkte jag att jag skaffar mig en liten vikt dagbok här på iFokus! Då vet jag att folk följer min resa (förhoppningsvis) så att jag vet att jag inte kan ge upp, då jag nu lovat att gå ner. Så jag hoppas att jag har er vid min sida och att ni kan peppa mig så att jag inte ger upp! Min vikt just nu är 85 kilo jag är 169cm lång. Den vikt jag vill nå är 60-55 kilo så jag har ett jobb framför mig! Idag så hämtade jag ut mina weight loss tabletter så jag började att äta dom idag oxå. På dom så ska jag börja äta hälsosammare, och försöka få igång träningen också! Jag kommer att skriva varje dag ungefär här så att nu får veta hur det går för mig! Jag vill även vara anonym och jag hoppas att det går bra, bilder kommer att dyka upp på kroppen också. Hoppas att ni vill följa med mig på min viktresa!! :)

[jajustdet]
0

Vad är weight loss tabletter? Hur fungerar de? Hur påverkar de kroppen i lång sikt?

Fridaaaa
1

Jag hade inte satsat på weight loss tabletter. Finns inga tabletter som gör att man går ner i vikt. De är mest onödiga och onödiga pengar i mina ögon.

Lycka till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Lycka till.

Men jag håller med ovanstående. Skippa pillerna.
Ändrar du på kosten och rör på dig kommer du gå ned ändå, utan att slösa pengar på piller.